5 Mart 2013 Salı

Evim Evim Güzel Evim!!!

      Veeee sonunda evime taşınmamın mutluluğunu yaşama zamanı:)
   Sayılı günler bitti ve eşimle aldığımız evimize yerleştik.Her köşesi benim için değerli.Çünkü o evde emek var ama hakkıyla emeklerimiz var.Eşimle benim beraberce herşeye herkese göğüs gererek beraber elele savaşlarımız var.İşte böylesi daha kıymetli paha biçilemez.Aşıkımızın kanıtlarından biriydi tüm bu çabalarımız.
     En kısa zamanda evimin dekorasyonunun fotoğraflarını çekip sizlerle paylaşıcam.Çok heyecanlıyım.Ama biraz daha yerleşebilmem gerekiyor.Evin derlenip toparlanması temizliği derken bir sürüüüüüüüüüüüü iş var kısacası.Tabi bir de çalışıyorsanız aynı zamanda bir de anneyseniz ozaman işiniz bir nebze daha zor oluyor.Ama olsun zor olsun kolay olsun farketmez.
  Sonuçta evim evim güzel evim :D

4 yorum:

  1. Ve Ben geldim .. Evinizde ağız tadı ile mutlulukla oturun... sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin Neslihan:)Çok teşekkür ediyorum iyi dileklerin için.

    YanıtlaSil
  3. güle güle, sağlık, mutluluk ve huzur dolup dolup taşsın evinizden:)
    sevgilerimle

    Not: kelime doğrulamayı kaldırır mısınız lütfen??

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim Asortik.Tabi ki ama nasıl kaldırılıyor bilmiyorum ama biraz kurcalayayım bakalım bulabilecek miyim:)

    YanıtlaSil