5 Mart 2013 Salı

Çocuk Yastığı

 


     Eveeeeeeeeeeet yeni çalışmamla karşınızdayım.Kızıma cici mi cici ayıcıklı bir yastık yapmaya başladım.Bunca koşturmamın arasına onuda sıkıştırdım yani.Kızımın sürekli elimdeki dergiye saldırmasını önlemeye çalışarak ve aynı zamanda sürekli benden ilgi istemesiyle mücadele ederek yapmaya çalışıyorum.Çalıştığım için sadece akşamları yapabiliyorum.O yüzden biraz yavaş ilerliyorum sanırım:)
    Bu şablonu kanaviçe dergisinin 16.sayısından buldum.Aslında çerçevesi ve ayıcıkların oynadığı top,balon ve burunları maviydi.Ama ben onları pembe iplikle yapıyorum.Bence hem maviden daha güzel oluyor.Hem de kızıma daha uygun.Orda yazdığı gibi DMC iplik bulamadım bizim orda.Ben Anchor muline iplik aldım.Tabi DMC ile numaraları bir olmadığı için göz kararı aldım.Ama sanki güzel tonlar seçmişim gibi yaptıkça daha çok hoşuma gidiyor.Kızım bile beğendi.Anne ayıcık top deyip duruyor:)
  Bir de fotoğraflarda gördüğünüz gibi kendime yeni kasnak aldım kırmızısından.Çelik kasnak olduğu için takmayı pek beceremiyorum.O yüzden kasnak takma işi eşime ait:) Bir de demez mi hayatımda böyle kasnak görmedim.Tahta kasnaklar daha iyi diye.Hey Allah'ım zannedersin dikiş nakışta usta:)
  Bittikten sonrada bir terziye verip arkasına kumaş diktirip içini doldurtucam.Sonrada kızımın yatağında güzelce yerini alacak.Sizinle hemen çalışmamın bir kaç fotoğrafını paylaşayım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder