19 Şubat 2013 Salı

Etamin

   Eskiden beri çok sevdiğim etamin işine hızlı bir dönüş yaptım.Terapi gibi.Ruh dünyam birdenbire değişti.El işlerine çok yakındım her zaman.Ama nedense hiç bu alanda bir şeylere yapmadığımı farkettim.Oysaki benim ruhum üretmeye,sanata bilmediğim bir sebepten bağlı.Madem öyle dedim kendime haydi Esra başla artık el işlerine:)




   Bu yukarıda gördüğünüz şablonu. Öncelikle internetten araştırmaya başladım.Meğer ne çok insan varmış böyle şeylerle uğraşan.Hemde neler neler üreten.Etaminle başlangıcı yapıyorum dedim ve ilk etaminimi ablamın doğum gününde kendisine hediye olarak gönderdim.Tabi bir ilk olduğu için sade bir şey tercih ettim.Umarım beğenmiştir:)

penelopis'in bir çalışması..

















Yukarıda hala devam ettiğim bir çalışma.Ama bu hızla gidersem yakında biter.Piskopat gibi yapıyorum çünkü:)Eee listemde daha bir sürü çalışma beni bekliyor... Bitmiş halini de koyucam çerçeveli:)

Herkese üretken günler:):)

2 yorum:

  1. güzel örnekmiş. yıllar sonra bende mi başlasam işlemeye acaba diye düşünmeden edemedim:)) elinize sağlık.
    bekliyorum bitmiş, çerçeveli halini:)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Asortik:)Bitirdim çoktan ama bir türlü çerçeveyi halledemedim.O konuda tembel miyim neyim:)

    YanıtlaSil